torsdag 20 oktober 2011

Slava's Snowshow

     Mina damer och herrar, här är ett namn som ni måste lägga på minnet:

     Slava's Snowshow

     Om du någonsin får chansen att se den föreställningen: SE DEN! Det spelar ingen roll om du vanligtvis inte går på teater eller om du inte ser dig själv som en särskilt teaterintresserad människa, du MÅSTE se den här föreställningen.

     Slava's Snowshow bjuder in dig i en helt ny värld. Helt ärligt vet jag inte vad jag kan skriva om föreställningen förutom att den är magisk. Jag tycker generellt sätt inte om clowner, men jag absolut älskade alla clowner i den här föreställningen. Alla tekniska detaljer är dessutom helt otroliga. Men det som hänförde mig allra mest var slutet. Alltså. Det finns inte ord. Jag satt bokstavligt talat och gapade, helt chockad över all skönhet jag såg. Vanligtvis gråter jag när något är väldigt vackert, men jag kunde inte ens gråta den här gången. När jag försökte beskriva känslan för John sa jag något i stil med: "It was just overwhelming. I almost shat myself!". 

     Summan av kardemumman: se den här föreställningen! 
     Och sök inte på youtube efter klipp. Det ger föreställningen verkligen inte rättvisa och förstör upplevelsen när du väl ser den i verkligheten. Gör ingen research alls på vad det är, bara gå och njut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar